October 31, 2023
Kim Kardashians SKIMS-mærke har indgået et flerårigt partnerskab med NBA, WNBA og USA Basketball, hvilket gør SKIMS til disse organisationers officielle undertøjspartner. Aftalen omfatter øget medieeksponering på ligaens platforme og virtuelle annoncer på banen under nationale udsendelser.
SKIMS, der for nylig blev vurderet til $4 milliarder, har udvidet sine tilbud til at omfatte en herrekollektion. Kollektionen blev lanceret med deltagelse af NBA All-Star Shai Gilgeous-Alexander. Som en del af partnerskabet planlægger SKIMS og NBA at samarbejde om signaturbegivenheder såsom NBA All-Star weekenden og den første sæsonturnering i december.
Siden lanceringen i 2019 er SKIMS vokset fra at tilbyde shapewear til at udvide til loungewear, herunder pyjamas og joggingbukser. I juli afsluttede SKIMS en finansieringsrunde på $270 millioner ledet af Wellington Management.
Afslutningsvis styrker partnerskabet mellem SKIMS og NBA, WNBA og USA Basketball SKIMS' position som et førende undertøjsmærke. Med øget medieeksponering og samarbejde ved nøglebegivenheder er SKIMS klar til at udvide sin rækkevidde og indflydelse i branchen yderligere.
Med en rig spillebaggrund og en stærk følelse af dansk stolthed omformer Andreas online casino guides. Ved at flette lokale nuancer med globale standarder sikrer han, at hver spiller oplever et strejf af Danmark i hans arbejde.