10bet har indgået en milepælssponsoraftale i Sydafrika


10bet, et førende online sportsvæddemålsmærke, og Lamontville Golden Arrows i Sydafrika, har annonceret en ny sponsoraftale. I denne aftale vil fodboldklubbens hjemme- og udebanetrøjer have et 10bet-logo de næste tre år. Aftalen omfatter holdets hoved- og reservetrup.
I en kommentar til partnerskabet sagde klubbens talsmand, at Lamontville Golden Arrows er begejstrede for at byde velkommen 10 bet som sin nye skjortesponsor for 2023/2024-kampagnen. Talsmanden tilføjede, at klubben er beæret over at samarbejde med en sponsor som 10bet, der deler dens værdier, vision og mål:
"Dette partnerskab vil også give os en mulighed for at engagere os med vores fodboldfans over hele landet. Vi er taknemmelige over for 10bet for at have betroet vores brand til at bære deres budskab og forbinde med vores tilhængere i hele landet."
Gruppen roste også aftalen som en perfekt pasform til at udvide brandet lokalt. De betegnede det som slutresultatet af "stolthed, lidenskab og kærligheden til det smukke spil."
Med hensyn til sin seneste aftale udtalte 10bet, at man har "store ambitioner" om at øge sit fodaftryk og styrke sin sponsorportefølje i Sydafrika.
Gennem Chief Revenue Officer hos 10bet SA, Michelle Henriques Colborne, har reguleret sportsvæddemålsside sagde Golden Arrows har en stærk tilstedeværelse, støtte og rig historie i landet, hvilket gør det til den perfekte partner for sine ekspansionsplaner i SA.
Embedsmanden tilføjede:
"Klubben er tæt på linje med vores forretningsmål, passioner og værdier, og med dette partnerskab håber vi at fremme en stærkere forbindelse og synlighed med deres fans, og at dele og støtte deres passion med et af Sydafrikas værdsatte hold."
Det er bemærkelsesværdigt, at 10bet har gjort store fremskridt i Sydafrika på det seneste. I starten af juli, betting brand underskrev en aftale med Bafana Bafana, landets mænds statsborger fodbold hold. Aftalen mellem de to enheder løber i de næste fire år.
Relaterede nyheder
