Money Transfer

Siden fremkomsten af iGaming-veje har spillere været i stand til at overføre penge til disse sider gennem direkte banktransaktioner. Denne betalingsmetode ser ud til at være en favorit blandt high rollers, der ønsker at foretage betydelige væddemål med rigtige penge. Det foretrækkes også af spillere, der værdsætter sikkerheden ved onlinetransaktioner.

Gamblere kan overføre penge direkte fra deres checkkonti til deres foretrukne sportsvæddemålsplatform gennem en hurtig proces. Ligesom ved betaling af regninger, vil midlerne gå direkte til spillesiden uden behov for et kredit-/betalingskort. Selvom opfindelsen af netbank har åbnet muligheder for eSport-væddere, kommer den også med nogle tilbageslag, såsom gebyrer og lang udbetalingstid for udbetalinger.

Sådan laver du et indskudSådan foretager du en udbetalingSikkerhed og sikkerhedKundesupport muligheder
Sådan laver du et indskud

Sådan laver du et indskud

Da midlerne stammer fra en løbende bankkonto, skal den udstedende bank godkende overførslen. Ingen tredjeparter kan få adgang til disse oplysninger. For at overføre penge direkte til en bettingside skal brugeren have følgende forudsætninger:

  • Banknavn og filialadresse
  • bankkontonummer
  • IBAN/BIC/Swift-kode for internationale overførsler
  • E-Banking legitimationsoplysninger

Hvis væddemålsplatformen bruger en udenlandsk bankkonto, kan spilleren have brug for hjælp til at gennemføre overførslen. Kundesupport fra banken og spiludbyderen er dog altid tilgængelig, hvis spilleren støder på problemer.

Derudover kan spillere indbetale penge via deres smartphones, når de satser på en mobil platform, takket være mobilbank. De grundlæggende trin til indbetaling af penge via bankoverførsel er vist nedenfor.

  1. Naviger til kassesiden på bettingsiden og vælg 'Indbetaling'
  2. Klik på 'Bankoverførsel' eller 'Bankoverførsel'
  3. Udfyld det beløb, der skal overføres til spillekontoen, under hensyntagen til minimumsindbetalingen
  4. Tilføj bankoplysningerne som anmodet om på webstedet
  5. Afslut sikkerhedstjek som krævet af banken, f.eks. SMS-kode eller QR-kode
  6. Nyd sportsvæddemål, når pengene når spillekontoen

Typisk tager direkte bankindskud to til fem arbejdsdage. Dette er simpelthen en elektronisk overførsel af penge fra en bankkonto til en anden. Det kan involvere lokale eller internationale banker. Så længe brugeren har en e-bankkonto, tager deres finansielle udbyder sig af resten efter en anmodning. Minimums- og maksimumsindskud varierer i henhold til vilkårene og betingelserne på spillesiden.

Sådan laver du et indskud
Sådan foretager du en udbetaling

Sådan foretager du en udbetaling

Der er talrige betalingsmuligheder for online væddemål, men kun få letter både ind- og udbetalinger. Mange spillere bliver skuffede, når de finder ud af, at deres foretrukne bankmetode ikke er angivet til udbetaling af gevinster.

Direkte bankoverførsler er unikke, fordi de er universelle og kan behandle udbetalinger fra spillekonti uden geografiske begrænsninger.

Man skal have netbank for at udbetale via denne metode. Det er vigtigt at tjekke udbetalingsgrænserne, når du anmoder om udbetalinger. Gebyrer kan også være gældende, men de varierer fra sted til sted. Her er de trin, spillere skal tage for at indløse deres gevinster.

  1. Gå til kassesiden, og klik på 'Udtræk'
  2. Vælg bankoverførsel og det beløb, der skal udbetales
  3. Udfyld bankoplysningerne og bekræft detaljerne
  4. Klik på 'Send' og vent på, at bettingsiden godkender overførslen
  5. Pengene ankommer på bankkontoen efter tre til syv hverdage

Direkte bankhævninger er beskyttet af avancerede sikkerhedssystemer. Processen følger normalt en 2-faktor- eller 3-faktor-godkendelse. Mens han deler bankoplysningerne med en bettingplatform, bliver spilleren dirigeret til en sikker webside. Når du flytter penge gennem denne side, krypteres brugerens oplysninger fra ende til anden.

Så muligheden for, at dataene bliver stjålet, er væsentligt reduceret. Spillere fra lande, hvor gambling er ulovligt, skal dog være forsigtige med bankoverførsler, fordi myndighederne kan spore deres væddemålsaktiviteter gennem kontoudtog.

Sådan foretager du en udbetaling
Sikkerhed og sikkerhed

Sikkerhed og sikkerhed

Banker har eksisteret i århundreder, og derfor stoler spillere på dem. Reglerne i banksektoren ændrer sig dog konstant, og alle finansielle institutioner er ansvarlige for sikkerheden af kundedata. Så hvordan opnår de dette?

Godkendelse

Hver indbetaling eller udbetaling følger identiteten af den person, der initierer den. Det er grunden til, at spillere skal oplyse deres hemmelige e-bank PIN-koder og adgangskoder. Derudover bruger nogle banker biometriske verifikationsteknikker og IVR.

Revisionsspor

Hver bankkonto har en historie med transaktioner, også kendt som en erklæring. Udover dette holder banksystemer sig opdateret med revisionsspor for hver begivenhed, inklusive telefonbanklogin og det nøjagtige tidspunkt for interaktion med banksystemet.

Kend din kunde (KYC)

KYC afbøder svindel og beskytter fortrolige oplysninger ved at fastslå brugerens identitet. Derudover begrænser det pengeoverførsler, der kan følge af at skjule identitet.

Sikker database og servere

Banker bruger sikre servere og databasesystemer til at forhindre tab af data gennem hacking. Nødvendige detaljer såsom kundenavn, kontonummer og adresse er skjult. Enhver adgang til produktionssystemet er meget beskyttet. Selv bankens medarbejdere har brug for specialiserede værktøjer for at få adgang til kundedata.

Regelmæssige opdateringer og kommunikation

Endelig opdaterer bankerne løbende kunderne med de nyeste verifikationssystemer og e-banking-apps. De informerer også bankkontoindehavere i tilfælde af mistænkelige aktiviteter.

Sikkerhed og sikkerhed
Kundesupport muligheder

Kundesupport muligheder

Banker er omhyggelige, når det kommer til at kommunikere med kunder. De udviser forsigtighed, når de introducerer nye kanaler for at sikre, at de er konsekvente. De mest populære måder at kontakte en bank på er:

  • E-mail
  • Telefonopkald
  • Virtuelle assistenter
  • Strømlinede peer-to-peer-mobilapps

Virtuelle assistenter er blevet vedtaget i mange netbankplatforme for at hjælpe kunder med hverdagsproblemer. AI driver disse finansieringsapps til at skabe en direkte kommunikationslinje. De kan give anvisninger til den nærmeste bankfilial, søge i transaktionshistorikken, finde routingnummeret og give kontosaldoen.

I peer-to-peer-mobilapps kan brugere kommunikere ubesværet, når de foretager betalinger. Dette eliminerer den forhindring, der er involveret i transaktioner med engangsbeløb.

E-mail er en af de førende kommunikationskanaler mellem banker og kunder. Det er måske ikke så hurtigt som telefonopkald, men kunderne kan forvente svar inden for 24 timer. Kunder med akutte henvendelser foretrækker at bruge telefonnummeret til at tale direkte med en kundeplejerepræsentant fra deres bankfilial.

Kundesupport muligheder